Friday, December 18, 2009

perampas

kan ke aku da ckp, apa yg didepan mata kita ni, senang jer nak kena rampas dari Dia. membuat aku jadi kebal dan bebal.

3 comments:

timur tengah said...

salam ziarah.. elloooo.. nice blog

Banafsaji said...

Salam.

Igt sy lg tak anjut? :)
apa yg dirampas ni?...
relax yea... jgn emo bro...
tenang then tarik nfs dlm2...

I respect U as a friend

anjut said...

timur tengah- jauh berjalan, naik unta ke?hahaha!terima kasih. x der la emo pun, cuma lepas tulis ni lega, lps ni hidup mcm biasa jer.

Banafsaji - ermm, rasanya ingat. huhu, tp lupa jumpa di entry yg mana. huhu. btw, ayat yg bawah tu, mcm kenal jugak coz baru dua hari lepas ckp kat member lama saya, coz dia pergi comment bukan2 kat gambar family saya. huhu!