Monday, December 14, 2009

dulu suka, sekarang benci

Dulu aku tertanya-tanya, musim sejuk tu macamana bentuk dia?salji pun turun, kelas banyak tak der sebab jalan licin, bas tak jalan. aku suka. terkinja-kinja dengan kawan-kawan kat belakang Planoise.

Sekarang ni, aku gelisah kalau bulan 10 datang. kalau daun-daun mula gugur, dan kalau kami kena kurangkan sejam untuk daylight saver. sebab?salji dengan kawan dia si angin sejuk akan mengetuk benua ni. cettthh!kau tahu?aku benci dengan dua ciptaan Tuhan ni...macam aku benci makan sayur masa kecik, nak tolak tak boleh, sebab nanti kena piat telinga dengan mak.adoiyaiii...

4 comments:

ummu nurul aiman said...

Jangan membencinya sebab dia juga ciptaan Allah yang tak suka diri dibenci.

Dan jangan juga membenci, nanti dah balik Malaysia, rindu dengan suasana macam tu..

anjut said...

kadang2 suka, kadang2 benci,huhu. biasanya benda yg dibenci tu la kita suka.

Anonymous said...

agreed =)human being never satisfied.
Appreciate the weather when you still have time to do so. =)

Anonymous said...

jgn membenci kerana fizikalnya. tengok ciptaan Allah itu dengan mata hati. Krn setiap ciptaan-Nya adalah utk kita berfikir.
moga2 kita x termasuk dlm golongan org2 yg buta hatinya.