Friday, November 27, 2009

Hari jadi adik aku, hari raya aidiladha

"buzz! buzz!"

aik?aku baru nak membuta. siapa la ni...nyesal tak log off tadi...

owh, abang aku...nak apa?

nak apa apa?lupa ke hari raya?masa ni la nak bercakap ngan family.hehehe!sorry!


ayah : kenapa ayah nampak tua dalam cam ni?selekeh pulak ayah tengok muka sendiri...

(lorrr..untuk orang yang berumur 70 tahun ++, ayah ni kira hensem ler..cuma perut tu jer macam nak bukak kilang tayar...)


Emak : mak nampak gemok ehh Anjut? ermm...

(emak...mak gemuk ke, kurus ke, kita tetap sayang mak. nada cambiar mi amor pour ti!- kejap2, aku perasan soalan tu pun selalu aku tanya member2 aku.hahaha!like mum like son betul!)

wawan : "nak apa Anjut? weh, hari ni hari jadi kita!"

aku : kau umur berapa tahun dah?

wawan : 18 tahun

aku : apaaaa????mana adik aku yang kecik tu?ishh..x best nyer dapat adik bujang...

Happy Birthday Wawan!!!dah tua dah adik aku sorang ni!jangan nak layan pempuan jer heh, abiskan belajar dulu. bihun tu, kau nak jeleskan aku ke?hahaha!


*rindu???yer...semakin mencengkam...

2 comments:

wanmohdfazli said...

sape sruh ko tak mau balik cuti summer aritu!hahahaha

anjut said...

haha!nanti korang pun kena gak.