Monday, October 5, 2009

nak habaq kat hangpa ni!

malam semalam ada rumah terbuka 1 malaysia kat Paris (pavillion Dauphine). so, kami kaum kerabat Besancon pun berpusu2 la beli tiket ke sana.

ni nak habaq mai sikit. ada la itu ini masa majelis tu. the pic will tell u the story k.



dalam metro nak g Gare de Lyon. satu gerabak ni orang Malaysia. berbatik, kebaya, baju melayu, pelik jer mat saleh2 ni tgk.


ni kat Compiegne, jarang tau aku bagi orang tangkap gambar aku (selagi lemak kat pipi ni tak terhakis).

satu hari nanti, siapa tau kan?rumah besaq. keta besaq, bini ramai (hahaha!), perut tak mau la besaq...

ala2 model Dolce Gabanna yang baru tu.


cacat!

nak masuk Pavillion dah ni.

Najib (bini dia dari tadi tenung aku, mungkin aku yang perasan atau betul telahan aku bahwa aku nak tercakap "apa perempuan ni buat kat sini?nak shopping ka?".

Najib ni, x sabar2 nak salam aku. rileks la..


go Mukhriz, aku kagum dgn awet muda kau, apa rahsia?kembali kan usia ku!


actualy ada gamabr aku bertiga dgn Michelle Yeoh n Jean Tod ni, tapi kameraman yang baik hati tu dia x tangkap betul2, so yang ni jela yang ada. kameraman, walau cacat sekalipun anda, aku tetap kawan kau!hahaha!geram aku!

n masa ni jugak aku rasa berbesar hati, sebab si Jean Todd n Michelle ada tanya aku soalan (sepatutnya aku yang tanya dia soalan!), haha, antara ratusan orang yg bergambar tu dia pilih aku k!padahal soalan bodoh jer...

Michelle : il parle francais! (dia ckp french! -sambil menunding pada aku)

Jean Todd : ah oui!vous habitez ici?a Paris? (kau tinggal sini ke?kat paris?)

aku : non, j'habite a Besancon! (tak la, aku tingal kat Besancon).

dan aku terus tersenyum lebar..

ishh, benci la, ramai sangat wartawan nak amik gambar aku.ehhh, kami..ehhh..perasan!


hni tak yah terangkan la...



ni kamarudin Mape, gambar tak jadi, sebab makcik tu tak reti guna kamera aku. hampas kelapa muda.
tapi aku sempat tanya dia, kenapa nama awak ada "Mape", mcmana sebut tu? dari kecik tau saya tertanya2.

dia jawap "hahaha!aneh soalan, saya sabahan, sebut 'mapey'.huhu."


kami "haa, mai la bocor kan gosip2 terhangat, bagi kami tau dulu. fresh2 dari anda!jangan kedekut!"

dia jawap "haaaa?mana boleh!" pastu tersenyum lebar sampai ketelinga jiran dia!haha!macam la aku nak tau sgt gosip liar artis tu. x der pekdah!


masa nak bergambar ni, akak yang main violin tu terhenti main, dia ingatkan aku pegawai mana ntah suruh berhenti main!hahahaha!


tu je la cerita nyer. jumpa lain kali k!



*owhh tidak entry kali ni pasal keduniaan jer...bangun la Anjut!kembali ke asal mu!!!

5 comments:

biskott said...

aku ternampak kat berita pasal rumah terbuka ni.
tak perasan pulak anda.
hahahha

anjut said...

hehe, tv3 sabotaj aku, sbb aku tanya soalan pelik2 kat si kamarudin mape tu.huhu!

I.Z.z.a.T.I S.A.n.u.S.i said...

mejah tak leh masuk tivio. kalau tak nti balik mesia dia berebut keje si mapey tu pulak... ish3

anjut said...

haha, tau, si mapey tu dah hasut org bilik berita "kau jgn bg budak baju batik ijau tu masuk TV, nanti dia perasan best".cettth, aku x heran la, cukup la masuk VC si Amar tu dulu.hahaha!

goodeda1122 said...

自慰套,真愛密碼,
自慰套,自慰器,自慰套,情趣,充氣娃娃,
性感丁字褲,AV,按摩棒,電動按摩棒,情趣按摩棒,
角色扮演,角色扮演服,吊帶襪,丁字褲,飛機杯,

按摩棒,變頻跳蛋,跳蛋,無線跳蛋,G點,
潤滑液,SM,情趣內衣,內衣,性感內衣,情趣用品,情趣,