Wednesday, July 29, 2009

hobi ini tak membazir

salam semua,

sekadar mengupload gambar.

cerita kurit sikeng pasal tiga ekor monyet, ehh tidak..kucing...



Dari jendela bilik kami di Battant. mengintip kucing jiran yang menerkam tikus.


Leyla menjeling ke kamera. comel pulak dia ni, walaupun berstatus 'kucing angkat' sahaja.

bermain fetch dengan Jasmeen. sapa kata kucing tak reti main benda alah ni. dan dia akan hanya bagi balik bola tu pada aku jer!hahaa!

"berlepak" ke "melepak"? - sorry, i sound stupid when i speak in malay.

lawatan terakhir Helene sebelum dia berpindah ke Italy.


akrobatik. terjilat2...


ni?perasan comel!


penderaan kanak2. Addy ni tak tau sakit. dia pernah terjun dari tingkat dua, pastu naik rumah balik terus main lompat2 lagi. memang budak kecik yg kurang akal nyer...

nak terjun ler tu!

tapi sekarang ni dia pandai dah. Dia tak der cubaan nak bunuh diri lagi. tau sakit la tu..


"haaaa!!sapa ngumpat kita tu??kena gigit nanti!". sebelum kau gigit, aku dah gigit idung kau dulu la budak!


hehe, kenapa aku bela kucing?sebab suka hati aku ler.

tak ler. sebab aku nak tambah pahala...lagi satu aku kesunyian. aku suka objek bergerak dlm rumah aku. kadang2 ada org nampak aku bercakap ngn kucing2 aku ni, cepat jer tuduh aku giler. peduli apa. itu jer la kot. sekarang ni aku tgh wat survey bawak balik diorang ke Malaysia. isnya'allah...

9 comments:

The Z A M said...

comel... serious... haha.

the petite princess said...

kucen2 kamu sgt chumel!
=]

anumz sarah said...

Addy has grown up so well... Semakin comel...

p/s: semakin tgk semakin geram,my Oden is with me right now,as usual tido dgn selambenye di atas katil... ceh!

JHaZKiTaRo said...

geramnye aku tgk kucen2 ko tuh.. especially addy.. cute gile gambo last tu.. haha..

palois à colmar said...

aaahhh!!!! comeynyer!!! nk sgt peluk kucing tu!!!

anjut said...

salam ceria semua!!(ceria ler sgt..).

hehe, mmg best pun ada diorg ni.mcm layan budak kecik jer.

paling best, diorang dpt bezakan kalau kita marah, sedih, atau suka...bagus lan makhluk Tuhan mcm ni?

Anis Liyana said...

salam mejah...

rindu plak kat kucing ko yang kecik skali tue.dier mmg x reti give up. tmbh muka innocent dier tue...comey gler!!! (^_^)

anjut said...

owh maman, dia dah membesar. dan rasa nak sepak menyepak jer tgk dia..hehehe!btw, ada tag kat ats, jawap la kalau berani.hehehe!

suria j said...

salam anjut, i cant resist!! they\re so adorable. rase sejuk mate memandang :)