Monday, April 13, 2009

rindu...

yer aku tgh rindu. hampeh r, mcmana tak nak rasa rindu ni?rindu....rindu...rindu...x suka perancis...sob sob sob...nak balik...dah ckp da dulu tak nak pergi...



6 comments:

anumz sarah said...

Anjut,
Kesian le pule membace entry ini.

Sabar,kejap je. Nanti baik le. Tak yah pegi mane2 dah. Blajor bagus2, score elok2,then cepat2 abeh boleh balik dh M'sia.

p/s: Aku pun nk rase nasik minyak biskott dan ko cepat2.^^ Hehe...

hadi sprenteng said...

tu la..aku dh kte jgn ngade2 nk blaja oversea..skrg dh rindu2..padan muke jela..
(motivasi x?)

anjut said...

anumz- hahhaha!tu la, ni semua salah fakulti tu, x bagi kitrg balik summer...tapi tak pe, sbb dah rancang nak jumpa seseorang itu di satu negara!(bukan awek ok).hahaha!biskot buat nasi minyak dulu kot.huhu!


hadi- weh, x membina langsung nasihat kau tu, membina sakit otak kat kepala aku ni lagi ada la.hahaha!

izzyzatt said...

hehe! takyah aaa rindu...ko buat aku sedih plak. nak balik msia!!!!

biskott said...

aihh nasi minyak??
sila carikan aku calon.
haha.

anjut said...

izzy- aik?huhu..aku tak pernah rindu malaysia sblm ni.tetiba jer ni hah.wakakaka!


biskott-boleh, tai bayar la.hhaahaha!