Monday, March 30, 2009

malam dipagari bintang...

salam sejahtera semua...

berlalu sudah sebuah majlis sambutan harijadi untuk anak2 mac! ermm, biasanya kalau kat umah pun, mak ngan ayah aku bukan sambut sangat majlis2 mcm ni,setakat bubur merah putih tu adalah. kalau ada sambutan pun, atas tajaan orang lain!

tujuan majlis ni diadakan adalah untuk menghargai umur yang diberi Tuhan ini. satu nikmat yg tak dapat dicipta manusia. selain berkumpul bersama rakan2 dalam suasana yang gembira. (selain dapat hadiah banyak!wakakaka!).

baik la, dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan terima kasih pada yang sudi hadir ke majlis kami (Nisha, sasi and aku). kepada yang tak dpt hadir tu, insya'allah dilain waktu.

ok la, tengok la beberapa gambar nih.


ini jalan menuju puncak


kek yang direka oleh saper yer?lupa aku nama dia...



tahun ni tema kaler unggu. purple itu kaler yg sangat pelik, tapi aku pun tak tahu apa yang aku cakap ni, ntah apa ntah...



Terima kasih pada semua yang beri hadiah...sebenarnya tak yah bawak pun tak pa, tapi memandangkan semua benda yg diorang bg nih sangat menarik, aku nasihatkan tahun depan bwk lagi yer!wakakakaka!
(terima kasih juga yang beri ucapan secara elektronik dan manual...tak la semua aku leh letak kat sini...x tercapai akal ku...)


ini budak, dia sangat bangga dgn hadiah buku cerita arnab untuk aku tu..wahahaha!idea yg menarik untuk mulakan kelas di Malaysia nanti.


basket ball from Gowan. (dia dah bagi aku dua minggu sebelum, tapi gambar punya pasal...dan bola itu sudah cedera, tak pe, lain kali dia belikan baru. betulkan Gowan?wakakaka!!!!)



ini pula dari buah hati pengarang jantung aku ler(bagusnya kalau dia ada sekali...)...dah siap satu dulang hantaran, save duit nanti nak kahwin..dan belt itu sangat berguna untuk aku yang pinggang makin mengecil ini!hahaha!


ini?hadiah yang aku beli utk diri sendiri...ini la dia benda yang aku tunggu lama2 dulu. basikal tua (holland) bernard d'angre. mengingatkan aku pada atuk aku...memberi peringatan pada aku, biar la tua, asalkan kita berbakti...




yer kalian, aku capek....dibawah ini, kawan2 kami dari CLA. de toute facon, on s'est bien eclate!!!












merci a tous et toutes!!!

3 comments:

biskott said...

basikal tu klasik rupa dia.
comel!

asyraf said...

selamat har lahir mejah...
bdk2 kelas ak ucapkan sekali...
klu kat m'sia dah buat kenduri tepung buat hang...hehe

anjut said...

biskott-hehehe, yg klasik itu cantik..i like.

acap-weh, dari bazir2 ko baling2 tepung tu, baik ko uli jd roti canai, leh aku jual kat sini.ngehngehngeh!nway, thank u..huhu!