Saturday, February 14, 2009

kau pergi jua...

kau pergi jua,
setelah cinta ku kini membara.
belum sempat kucurahkan kasih ku,
kau pergi tak kembali...

khas kepada Jenab yang telah ku jual semalam...aku mintak maaf kerana terpaksa menyerahkan kau kepada Celine...aku mahu kau hidup bahagia tanpa dua ekor raksasa yang bernama Jasmeen dan Leyla..nanti kalau ada masa aku akan melawat kau..jangan sedih2..bertemu berpisah ada rahmat dan kasihNya...andai ini ujian, terangi lah, kamar kesabaran...pergi la gelita...hadir la cahaya.....(dah merepek!Jenab telah bertukar tuan...kesian dia. cinta pertama ku di Perancis telah pergi. semoga dia bahagia dgn boyfriend yang baru, dan dapat anak banyak2...amin...)



saat indah kita bersama...


dengan tuan dia yang baru.celine. lagi kaya, lagi muda dan lagi bergetah...

5 comments:

biskott said...

huuuu..jenaaaabbbbb..

eh, dalam gambar tak pulak leyla ngan jasmine sakat dia ek?

AISHAH roslan said...

salam. HAHA. caption 2nd pic xleh blah ..

anjut said...

biskott-kau kena paham...binatang-binatang nih pandai berlakon..pernah aku jumpa dua ekor raksasa yg cantik nih berbaring dgn gembira nya kat atas sangkar jenab..sungguh sakit hati aku...

esah-memang la x leh blah, coz bukan kek ko nak belah..

Nini Marini said...

bile nak kasi si jasmine pulak?sy sedie menerima.~~=)

anjut said...

owh tidak!!!jasmeen tak kan diberi pada sesiapa..hehehe...