Sunday, December 21, 2008

yang pertama sekali...saya ucapkan...



assalamuaaikum.
cuti sudah pun bermula, apa la yang aku nak buat sepanjang sebulan ni.lama tue..

ok la, untuk entry kali ni, aku ingin ucapkan...

yang pertama-tama sekali ialah ucapan TAHNIAH DAN SELAMAT MENIMANG MENANTU! kepada Pak Lang aku Encik Ateh!diatas perkahwinan anak perempuan nyer, Kak Huda. mesti tgh berdebar tu!hahaha!jangan lupa tangkap gambar banyak2, nanti nak upload kat sini.

majlis perkahwinan pada 23 hb ni. Pak Lang...saya terkilan coz tak dapat pergi..kepada rakan-rakan, ni lah antara pak cik yang kami sayangi coz beliau amat menyayangi ayah kami, abang beliau...ingat lagi masa kecik2, pak Lang selalu datang umah melawat sambil bwak gula-gula, roti coklat and sumi warna warni...tak per, nanti anuar n arep kahwen, saya tawar diri jadi pengapit. boleh?


Pak Lang ni..sampai tertidor2, gambar ni dicuri dari blog beliau.

Yang kedua kepada Pak Anjang atau Dr Azman Idris yg dah dpt JUSA C!Tahniah!wahhh, sekarang ni dah setaraf makcik Jamal kan?ke atas lagi?




padan la aku hensem..genetik...

Pak Anjang adalah adik mak aku. beliau pernah berjanji nak datang melawat aku kat sini. saper lagi pernah janji?mak Uda pun cakap nak datang, tak datang, siap la!!!!haritu pak Anjang kata nak ajak g Austria kan?kotakann janji anda yer!


yang ketiga sekali adalah GOOD LUCK kepada Kak teh! atau Hanina Halimatussaadiah utk viva 26 hb ni. cepat2 la jadi Prof, nanti leh ler slalu belanja aku..aminnnnn....

perasan tak baju sejuk dia?dia hadiahkan aku tuh.best macam selimut yg leh dibawa bergerak2.


seterusnya kepada rakan2 yang akan memasuki sem baru (malaysia) serta rakan2, Wani, Fizah and rasydan yg akan bertemu aku di Paris nanti.(sasikala, r u ready?).ok tu je lah..tahniah dan Good luck!

4 comments:

Ateh Salim said...

Majlis pernikahan Uda pada 21 Dis. (Ahad) waktu M'sia. Ramai kaum kerabat yang hadir. Suka sebab dapat jumpa rakan dan saudara mara selaki sekala. Yang dijemput tapi tak hadir tentu ada hal yang lebih mustahak.

anjut said...

seronok nyer!!!!!!!eleh..pak Lang sajer nak jeles kan saya nih kan?jangan terkejut plak tengok esok saya ada kat depan pintu rumah....hehehe!dpt duit beck nanti belikan tiket balik sini plak.boleh?

anaziha said...

perasan tak tangan kteh posing sama dgn p anjang. Cuma p anjang vision lebih panjang ke depan n nampak berkerut. Kteh vision tak lah seserius p anjang tapi nampaknya lebih bersosial. Apa-apapun, dua-dua gambar ni sama post. Maksudnya, viva kteh nanti ok lah. Insya Allah.

Gambar pak lang pulak, apasal rambut dah sama dgn ayah (gambar bawah)?? Tapi ayah nampak macam warga emas yang mencari kasih sayang dan perhatian.mmm..lepas viva boleh la ayah n mak kteh belanja makan di Palm Garden. sekali-sekali mak n ayah kenalah dating dgn anaknya Lunch buffet.
Ok.

anjut said...

yoo kakteh!caiyooookkkk!!!!