Thursday, December 4, 2008

ada penawar untuk anda!

salam.

saper yg hati kacau tu, ahh, apalagi, g la terjun bangunan!
ehhh!!!
giler eh?huhuhu!(suka merapu sesorang, lps makan ubat batuk ni, tu yg bengong sket)


ni hah, nak bgtau semua, aku ada letak widgets baru kat bawah sekali tu. bacaan al-quran, so, saper yg jiwa kacau ke apa ke, leh la dgr...sedap bacaan dia. siap ngan translation bahasa perancis lg.ok.

2 comments:

Nini Marini said...

amboi2..banyak tukar template nampak..ni berape kelas ponteng neh??

owh,awak tengah bengong ye? no wonder la kan,sape suruh awak makan ubat batuk saya?kan dah jangkit..=p

anjut said...

eh?ini tuakr background jer, ini pun ada org yg proposekan, kalo tak mmg tak tukar.huhu.cuma tmbh al-quran jer kat bwh tu.

x de la ponteng kelas yer.fitnah ni.haaaa!bertaubat la...hehehe, ubt batuk tu kuat sgt..