Sunday, October 5, 2008

SELAMAT HARI RAYA

ok, x nak buang masa, ni gambar2 raya kami!

masing-masing kelihatan gila, mana boleh terbang?aku terduduk coz pelik tengok diorang....



yea, kami tau kami kacak...tapi biasa2 jer. bukan dosa kami jadi sebegini...dari kiri -Marc sikeng, Adam, Farid, Hamzah yg kacak, Ikhwan gowhere, Hadi, duduk Ayie kurit n Amir Moksin.


budak2 ni pun terexcited tengok manusia yang berwarna warni...



haha, kalah kedai mak jah..makan2 percuma jer ni.



aman sedang control menjamah. yes Aman, aku tau ko suka interframe...but who cares?star is always blinking!
kak Maya sibuk jadi tuan rumah, menyambut ketibaan orang2 asing... nampak tak ada yg sampai nak meletup coz makan banyak sgt!hahaha!


senior2 yg aku pun tak kenal, tapi raya punya pasal, aku layan aje la...hahaha!


SELAMAT HARI RAYA!



tercucuk tangan ketika membuat satay, haji Samuri, anda boleh tutup kedai coz satay kami lagi sedap!
membakar satay, sempat jugak berposing..


ha, pelita tak dak, kuih pelita pun jadi la.ni Cik Fadly yg buat. hahaha!rugila sapa yg tak makan!nasi dagang, kak Esah buat, rendang si ama, aimi. roti jala, nisha n the gang, kek lapis si farah n saper lagi tu..lupa la..semua org buat satu makanan. so jgn kecik hati kalau aku tak tulis nama kat sini.
nota kaki : haha, jgn terpaku ngan kuah kacang, udang masak merah n gulai ikan tu!aku tengok ada yg tambah dua ploh kali!


pagi2 lagi dah membakar.


ni la 'satay de la viande et poullet aux malaisiens a Besancon qui ne peuvent pas rentrer chez eux' yg bermaksud, satay paling sedap didunia!



hehehe, terima kasih pada semua! ini antara majlis yg paling meriah yg aku tengok. you made it! berbaloi penat lelah selama ini, kesian embassy kat Paris, mesti diorang kecewa tengok kitorang punyer majlis ni meriah sgt...apa nak buat, benda dah jadi. de toute facon, je vous remercie encore! yup, quality is teamwork, hope we can do it again next year!insya'allah!

itu la ceritanya...


photos by Anjut Tucker n Amir Mokhsin

12 comments:

Sapixx said...

bakar sate pakai adidas itam putih...
hihi aku tumpang berbangga........

=)

anjut said...

alaa...terpakai...tak sengaja.lama tak dgr cerita.selamat hari raya.

AISHAH roslan said...

salam aidilfitri. kalah embassy eh ... next year kene cr hall la gamaknye. uhu.

biskott said...

owh,
mcm chumeyllah pembakar sate berbaju coklat..
hahahaha

anjut said...

yup, next year kena sewa hall.suruh embassy buat kat sini jer.
eh biskot?yg baju itam tu paling smart, ko tak nampak plak?

Pame 26 said...

aku nk jgk name aku!!!buat rendang ye.

adoi.

yg Paris tu tak besh.Besancon lg besh.

nanges Hj Samuri if die tau kt Fr ade saingan.

lurvehunny said...

aku tag hang.. kalau tak mo buat ko bace sudeyh blog aku tuh... ampun, slamat ari raye

anjut said...

ok, korang!pame tlg wat rendang, tlg potong2 bawang jer, kerja basic utk amatur.

kpd izzati, hahahahha!!!!!weh, selamat hari raya!

biskott said...

iya..
yang baju itam itu smart.
tapi baju coklat tu menarik perhatianlah..haha..

anjut said...

gatal la ko ni dibah!

biskott said...

hahahahaha..
memain jelah..
kih3

anjut said...

hahaha!cuak la tu aku heboh kan kat bdk smap..