Sunday, October 19, 2008

ok..sila beri perhatian!!!!

sila bg perhatian semua! hari ni aku wat 1st goal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yahooooooooooooooo!!!!!!!!!riak, ujub dan takbur berbaur2.firaun pun tak rasa megah macam ni.astaghfirullah... (lantak la korang faiz, ayie, hadi n amir, aku tetap tulis gak benda ni kat blog aku!!!!!hahahaha!gembira nyer hati aku...). tetiba aku jaringkan 1st goal harini. selama lima tahun tak pernah bermimpi.. harini kami main bola lagi bersama2.beruntung aku coz aku satu team ngan mamat dari Peru n sorang budak china yg power tu, walaupun si Faiz bajet dia lg power dari budak tu, tapi hakikat Tuhan susah disangkal... tu je la sebijik goal yg aku wat, hehehe..malu pulak..yer la, aku letak juga maklumat tambahan ni, hadi bg last goal.faiz banyak gak sumbat goal. tp team diorang kalah ngan team aku!hehehe!8-4 eh faiz?kena titik teruk tu.

ok..itu jer utk info sukan.

*sebenarnya aku nak ceritakan pasal kisah sepasang suami isteri yg baru masuk islam (isteri dia dah dlm 5-6 tahun gak la, suami dia jer baru masuk).... pasangan ni anjurkan majlis makan2 semalam, atau dlm bahasa jawa nyer 'party'. aku kagum dgn cara diorang...sama cantik, sama sepadan, akhlak nyer molek, tidak tertawan...kisah pengislaman mereka sgt menyentuh hati...membuat kepala ku berpusing beribu2 kali membayangkan nya...ramai nya saudara seagama ku kat dunia...nanti yer, aku kutip gambar2 mereka dulu, sebagai bukti wujudnya kisah cinta nan suci berlandaskan islam yg indah...insya'allah...

5 comments:

izzyzatt said...

hahahha!!tahniah weh!aku tau ko bangge ngn diri sendiri~

biskott said...

tahniah2.lepas ni gol lagik.jgn sekerat jalan je keunggulan.kih3

anjut said...

hahaha!man jadda wa jadda... ko tgk la nanti, aku akan bermain utk marseille!hahaha!

hadi said...

last goal menang.

anjut said...

ntah apa2, x aci giler main mcm tu..main sampai dekat dua jam beria-ia, only last goal is counted!