Tuesday, September 9, 2008

a picture tells 1001 stories...




ini kalau tak silap aku bunga herlicornia (mcmana ntah eja) atau sepit ketam.jugak kat laman umah mak aku.


ini bukan bunga,ni Chibi!dia jadi model aku masa dulu.tapi dah tamat kontrak coz mama dia suruh afal ABC...umur dia tak leh kerja lagi..



Chibi berposing kat rumah Mak sg Balang.aku tak reti nak tukar mode dia jd gmbr zaman2 dulu.mayb korang leh tolong?


lihat langit yg membiru tu..subhanallah...semakin pintar aku menilik lensa,semakin dekat aku dgn Nya..


aman menjadi model separuh masa...saper leh tafsir gambar ni? bg aku ia seolah2 'org yg berpuasa tapi tgh sgt kelaparan menunggu bus untuk terlentang atas katil menunggu waktu berbuka'..



langit Franche Comte..



"bila Allah menjadikan sesuatu kejadian,ada rahmat disebalik nya,ada ujian yg akan menggangu nya, ada sinar di hujung sudut nya, ada kegelapan di tirai belakang nya dan ada makna di sebalik kejadian nya..."

8 comments:

kudabesi said...

lawa gambar..

lepas ni try black n white lak

gamba paling smart la klu pandai tangkap

contoh gambar2 marilyn monroe (betul ke eja?)gamba merdeka

anjut said...

betul eja tu..
aku tak suka itam putih...
dah ada kaler,guna je la.
tapi nanti aku nak tangkap gmbr kuda utk ko,
mayb hitam putih.
tunggu yer..

biskott said...

wah.
chantek2.
aku kagum dowh.

anjut said...

hahaa,jgn tak tau aku ni pandai main lensa.kalau ko nak kawen,upah la aku.harga member2 je.

kudabesi said...

wakaka..

gamba black n white kalau pandai lawa la, klu tak pandai huhu

anjut said...

aku tgh ikhtiar la ni.kawan aku ada beli lens utk potret,memang cantik gambar dia,tp x leh zoom la.dia guna canon.aku tgh kumpul duit nak beli lens utk potret gak ni..

biskott said...

siyes ea ko buleh amek pic kawen ak?
hahaha..

anjut said...

boleh punyer..utk ko,aku bg percuma dua keping gmbr 3r.nak tak?isi borang yea...hehehe!!