Tuesday, September 30, 2008

mangkuk ayun

BANGANG!!!

4 comments:

Jessica said...

siapa bangang??
Happy Eid Mubarak ye abang mejah ensem.. :p

fadly E.n.S.3.M said...

salam..
apsal lak ni?td cam ok je..


btw..selamat hari raya..
sori salah silap =]

anjut said...

hehehe! xder apa la.intenet bengong..baru nak tulis ayat2 sedih pasal raya.sekali intenet down.baru ok ni...
hehehe!nway..aku pun mintak maaf gak kalo ada salah silap kepada semua orang..aku tau aku bnyk dosa...ok..

anjut said...

ok, bangang yg ini (aku akan gunakan post yg ni tuk tulis apa2 yg aku rasa bangang) adlah kepada mereka2 yg teramat la sgt berkira kalau nak mintak tlg or wat so ever, coz aku tak kesah pun nak tlg org...tp susah jugak kdg2 nak mintak org tlg kita. kalau org len bleh berkira, kenapa aku tak?ok, aku akan berkira kepada sesiapa yg berkira dgn aku.