Monday, August 4, 2008

tralalalala!saper sakit naik atas!!!

hurmmm...

aku dah beli external tu.160g 4 only rm185.c'est bon non?kalo biasa2,mau nyer rm220...tapi nak pegi ke pc fair tu jela mcm nak g Mekkah tym musim haji!kali ini,Abol menjadi teman aku meneruskan misi...

masa nak naik tren tu,bajet siket jer org.skali....tren sampai macam tin sardin cap ayam brand...nak tak nak,sumbat jugak la,jihad harus diteruskan!tapi yg x best nyer...

1) ada manusia2 yg berketiak busuk ni x paham2..hello!!!!!ni dah lebih abad ke-20!murah je deodorant tu,save duit rokok 2 hari pun dah boleh beli!x salah ketiak busuk,tapi tolong la hormat org len.boleh?

2)ada jugak yg muka mcm dah buat phd,tapi tak reti nak sabar.aku yg terkepit2 kat dlm tren tu.pentingkan diri sendiri betul...

3)kaum wanita plak,menyalahgunakan status wanita diorang.berapi kali la aku dpt seat kosong,tapi mesti ada je org perempuan yg buat muka,tepaksa la aku bg...tak tau kaki aku nak patah balik berdiri dekat 40minit...x pe.pahala...

sampai la kat klcc...1st tym yg kitorang buat,melantak la..penuh giler KFC haritu...tepaksa la tunggu tempat kosong lagi...yg aku pelik,ada la org2 kita ni yg dah habis makan,tapi duduk lama2 bersembang.padahal dah terang lagi bersuluh ramai org tak der table.x belajar sivik langsung....

masuk la kami ke PC fair tu...ramai betul org.purata aku menapak, setapak per 2 saat...dan aku bengang coz ramai yg dpt beg percuma.cantik2!ada yg mcm nak meniaga balik beg tu pun ada.sampai berbelas2 diambilnyer,tapi haram satu barang pun tak beli.sajer je menyemak kat situ.aku ni yg beli barang,dpt guna plastik bungkus char kuey teow jer..last2 aku ckap je kuat2 masa tgh menapak nak balik tu 'org malaysia memang,kalo benda2 free ni suka amik banyak2!'..lantak la saper yg dengar tu.duli apa aku.realiti....

tapi tak la semua org tu jahat..org malaysia tetap bagus didepan mata aku.bercampur2 antara kaum.walaupun kalo dikatakan perkara 153 dlm perlembagaan,kaum melayu dpt keistimewaan (maksudnyer,kalo betul2 perkara 153 tu dijalankan,aku leh g klcc dlm masa 20 minit je,coz privilege to malay.x yah beratur n etc...hehehe!)kita tetap membentuk satu komuniti yg berbilang bangsa dan harmoni.kat klcc tu baru aku sedar, 'Malaysia is truly Asia!'!yahooo!!!

5 comments:

AISHAH roslan said...

HAHA. mejah mejah. mcm2 hang ni tau ;)

anjut said...

grace a BTN!hehehe!

biskott said...

aku benci org ketiak busuk!

anjut said...

aku pun sama!grrrrr.....hapuskan mereka!buat solat hajat agar mereka berubah!

kudabesi said...

woit..nak pg klcc pun nak guna artikel 153 ke haha

kalau cam tu aku nak guna artikel 153 kat trefik light..masa que kat mc d

menarik2..lepas ni bleh gantung mykad kt leher..