Thursday, August 14, 2008

seronok nyer g zoo!!!


organizer: ((mat Peet) he's a pilot, (Fizah) she's an engineer, but both need a teacher (me)to guide them...


Danial,Syahir,Hadi,Mejah (aku),Mat peet,Fizah,Maini,Nazira

Mari kita pergi zoo,ramai2 dah tentu, memang seronok apabila di situ !

Hehehe !best nyer g zoo !

Pada hari selasa 12 hb yg lepas,saya pergi ke zoo Negara.sebenarnya idea ni wujud masa our first date at Mid valley. the three of us,fizah,mat peet n aku la..sebenarnya,susah kami semua nak jumpa coz masing2 dah ada komitmen sendiri. selalu propose kat group frenster,tp asyik tak jd jer,so,kami pon wat secara underground.memang pelik bila org2 dewasa pergi ke zoo.aku pun ponteng kelas terakhir masa hari selasa tu semata2 nak realisasikan impian ni.

i arrived at jelatek at 12.30 n mat peet fetched me there. ada dlm keta tu skali 3 org anak dara (Fizah,Maini n Azira)hehee! kat sana ada Hadi,Syahir n Danial..tgk la gambar2 ni!



Hadi,yg berambut jepun tapi bermuka jawa dan berperangai mengalahkan monyet di zoo ni..

gambar diatas ketika tgk animal show!ramai giler org arab.n hanya kami yg paham malay!(of course la!)tgk singa laut tu cerdik nyer.bertasbih n bertahmid je aku lihat keajaiban yg Tuhan cipta.ceeewahh!



Mat peet,melambai ke arah tenuk...tiga dara pingitan,mengurat seladang yg berbadan gagah!

ini ketika kami tgh kelaparan.n marrybrown di zoo sudah bankrap!nak mati jer aku rasa..laporrrr.rasa nak sembelih jer unta kat zoo tu wat kebab.kat tangan aku tu,air mcm sparkling juice.hadi bwk dari jepon!(nak kabor!)



ku mencari kuda belang yg bertompok2.mustahil wujud!

bau taik2 binatang yg menyusuk hidung!


kami puas!!!dan hadi pun puas merogol kerbau yg terdapat disini!

semua dah penat.....



itu je la...memang best tahap cipan kuasa dewa sangkakala!kami janji nak wat perjumpaan seterusnya di pulau Bali.but b4 that, we went to ampang to indulgence ourselves with the best Ikan Pari Asam Pedas in the town.memang sedap pun.lg sedap coz hadi yg belanja!!!hehehe.pastu kami g masjid wilayah tuk semayang asar sblm hantar fizah ke rumah dia.
masih menanti outing2 yg seterusnya dgn member2 yg lain.insya'allah...

'bertemu berpisah, ada rahmat dan kasihnya'