Saturday, August 2, 2008

lubababdup!

blurp...blurp...blurp...

bunyi apa tu?teka r.....salah...bunyi aku telan air liur basi aku..hahaha!

hari ni aku rancang nak g pc fair kt klcc.since there's nobody around,me have to go alone.in fact,semalam ramai je bdk g,aku mls nak kuar smalam coz cuaca panas nak mampos,boleh kojol aku kalo keluar.dah le penat BTN x abis lagi.(sekarang jiwa melayu aku dah menebal!jaga2 penjajah!trengjengjeng!!!)

aku nak beli external.nak sumbat movie bebanyak.sambil tu bleh ushar2 DSLR.target nikkon.hehehe....tapi duit tak cukup....

dah la..aku nak sambung tidor....zzzzzzzzz......

6 comments:

fadly E.n.S.3.M said...

igt kan nak la ko ltak pics btn..
some update la bro..
m waiting =)
salam =)

anjut said...

mana ada pic BTN..tak de gmbr menarik..

AISHAH roslan said...

salam. dh beli SLR?

lurvehunny said...

wei bujang, ko suruh la irrina blnje. bagi pihak aku... aku tak kesah ... wakakaka.

anjut said...

belum beli la esah..x cukup duit.tgu elaun tunggakkan masuk..hehehe..

anjut said...

adik baik,akak nyer kedekut.apela ko ni izzati sanusi...