Wednesday, August 27, 2008

bertawaf keliling utara...

salam..sebenarnya aku nak tulis pasal trip aku ke utara.dari kulim,bagan serai n ke tronoh...tapi kaktam aku ni lembap la...dia tak upload gambar2 tu lg...

ke kulim coz aku tersesat,actly aku ikut kaklong aku.aku minta dia hantar ke bgn serai dari puchong,tp dia suro aku duk sana jap..sambil tu sambut besday baby hannah yg pertama..sedap plak kek high fibre cheesecake tu...pastu esok nyer abg uda amik aku n bwk ke bgn serai...ke bgn serai coz aku nak jumpa kucing2 parsi kesayangan ku..casper n ladybirth..ye la,pasni tak jumpa dah..pastu ke tronoh coz graduation day kaktam n laki dier kat UTP.sambil tu bleh jumpe Kiman,kawan aku kat matrik dulu,kalau aku labu,dia la labi... (hehe!bongok nyer kiman,dia tak sedar rumah dia dkt belakang je homestay aku..mlm tu aku tido umah dier.)

rasa tak sedap plak nak menulis,sejuk sesangat...dari pukul 3 tadi hujan lebat...

ok la..tgk jer gmbr2 bwh ni...(tgkp pakai nset aku)


kita mula dari Puchong...

sedih nyer kena tinggalkan chibi n abg dia (babang)...aku sempat ikut kakteh hantar babang g jumpa physiotherapist kat hosp UPM..tapi yg aku pelik nyer si chibi yg over main kat pusat tu...
Chibi kena denda ngan mama dia (kena pakai kain batik seharian) coz selalu kotorkan seluar dgn makanan..

babang yg semakin sihat!

kita ke kulim...
ika n bella nak tunjukkan bilik baru dia...mana sempat nak suruh pak anjut dia ni cat kan..asyik pink jer...padan la korang tergedik2...aiman plak tunjukkan koleksi kereta dia yg ke berapa juta ntah...fanatik betol budak ni ngan kereta lumba.si hannah,asyik tersenyum je coz pakcik dia yg baik ni ada kat umah..hehehe!

happy besday baby hannah!


aiman yg tak reti duduk diam...

bella n ika...

seterusnya kita ke bagan serai...

akhirnya,berjumpa la dgn 'kucing2 parsi' aku ni...rasa tak puas picit2 diorang ni.

lady birth n uncle dia yg comel gak mcm dia..

casper n ...saper tu?buruk nyer muka aku!!!!!!!!!!!

seterusnyer kita ke tronoh...

kaktam ni memang la...aku minta dia upload gmbr pakai jubah tu,tp dia lambat sgt...diorang masuk buletin UTP (pasangan suami isteri menerima ijazah bersama!dah le masing2 besar budak darjah 3 jer...kecik,,)..asyik berkepit jer...rimas aku tengok..kalau si syahidan dah lama kena ngan aku!hahaha!tak pe,pasni si kaktam kat KLCC n laki dia kat gebeng...kepit la puas2!

kaktam n her husband..

jumpa kiman,seperti biasa,dia menyudahkan kerja dia tym suntuk2.tak tido2 dia.aku lepas tgh gangstarz (thank God!one nation emcees menang!!!!) terus nak mabuk.bantai tido jer la...
kiman mengong...



itu je la ceritanya untuk minggu lepas...thank u..

6 comments:

biskott said...

oh, aku suka aiman itu~
oh, murni paksa aku 'tag' org,
maka ak telah tag ko..
tp ske atila ko nk wat ke x..
ak taw ko malass..
hahahahhahahahah

fadly E.n.S.3.M said...

oh, aku suke juge aiman itu..
cantik pic..putih n putih.. =]

btw encik mejah..
aku nak paste balik comment utk ko y aku taip kat blog aku..hehe..

"encik mejah a.k.a anjut..
ko kat ipba ke ni?
asal x o9?
mau mintak bwk kan something dr mesia..leyh x?
o9 laaaaa..."

anjut said...

aiman tu mmg la muka dia mcm aku,sbb tu ramai berkenan!hahaha!ok.aku jwp korang kat blog memasing..

fadly E.n.S.3.M said...

hehe..suke2..nak mintak bawak kan serunding..utk bkk pose n sahur je senanye..lau xssh kan la..bkan ap..ade je kat kdai perantau tu..tapi ade tech prob y buat kan aku 2 3 kali cube pun x dapat bli jugak..so leyh x bawak kan serunding utk aku? pape jenis pun xkesah..asal kan ade =)

n brg2 ko dah siap sedia dah kot..
hope to 2 c u in 5 days time!!

p/s: n just nak pesan lau ko suke minum milo n nescafe 3 in 1 tu xde kat cni..so bawak2 la ye..

biskott said...

oh, aku tak perasan plak muka aiman tu mcm muka ko.heheh.

anjut said...

ok,no prob..mmg aku bwk pun serunding tu.in my list.oui,moi aussi,je ne peux pas attendre de voir vous tous...

yer la biskott,muka dia seiras muka aku.hehehe!!