Wednesday, July 16, 2008

lepak!

salam.

baru balik dari mid td.sajer lepak ngan Farouq,Imran n Syafiq...kebetulan besday Imran..pergi la ke Carls Jr.nak muntah aku makan burger dia.besar sangat.nway,hepi besday Imran.






syafiq,farouq n imran
pastu jejalan la kat mid.teman syafiq beli hadiah untuk awek dia.cari2,x jumpa pun.x pe.aku suka jalan2 lelama.bleh bakar lemak.kuikuikui.


sebenarnya,semenjak dua menjak ni,hati aku rasa gembira..masalah semua selesai(in fact,tgl satu lg x settle n x kan settle).Mis ho pun dah jd siuman.n aku suka plak program 'l'introduction pour C1' selama 4 minggu terakhir ni..semua lecturer dah jd best.x de la kelam kabut sangat.td dpt surat g BTN.kena g skali ngan budak KPM,Mara,MISC,n petronas.27hb sampai la 31hb 7 ni..penat nyer.pastu ada camping plak ngan HEP..hehe.x sabar nye aku.walaupun port dickson tu x menarik sgt.(jgn marah org PD).

ok.skarang ni,aku tgh tunggu abang aku si aan tu dtg.nak ajak dia shopping.ushar2 mana yg patut.kopak la aku minggu ni...

3 comments:

~sonia~ said...

cher mejah@anjut@hamzah,
premierement,merci pour le link a mon blog..:)
deuxiemmment,jgn gembira sgt,ms ho siuman tu sementara je..:P
tu aime l'introduction a C1?bizarre!!

anjut said...

mademoiselle sasiskalas..
franchement dire,c'est le temps que je me sens tres tres super zenn..hahaha..dah x lama lg kita nak tglkan ipba...

Anonymous said...

la, kwn imran nazri upanya.