Friday, June 20, 2008

yang kurik itu kurit,yang merah itu sikeng!

jejak kasih ngan abang aku!



haa..ni la abang aku sang aan!hehehe.dpt pun jumpa dia.tu jubah yang dia belikan.warna dia?boleh la,asalkan orang bagi free...tengok macam lain je muka dia ngan aku kan?dia kering sket sedangkan aku tough!kuikuikui!



Makan Free ngan si Abang Faiz al gendut!





hmmm..semalam makan2 ngan abang faiz.saper tu>senior aku,balik bercuti.n tu la first tym aku makan kat luar sekali ngan junior2 lelaki n dua orang kerbau iaitu ayie n marc bersama2.apalagi,oder la pelik2..hehe..ni pun free.aku suka benda2 free ni.



G ulu Yam ngan kawan2...


tapi sebelum tu,petang nyer aku keluar ngan bebudak ni.Piah,Aqmarina,Ayie n Marc.kitorang g sekolah Aqmarina n Ayie yg dulu,SEMASHUR..punya la kat tempat jin bertendang.tapi lawa tempat dia.pas tu berjalan2 la kitorang kat Ulu Yam.mula2 nak berenti kat satu parking sebelah air terjun tu,tapi tak jadi coz ada seorang tua yang kelihatan aneh.dia cakap sorang2.hahaha!(bagi aku biasa jer,coz selalu je aku cakap sorang2!)..cantik r Ulu Yam!nanti la bebila lagi nanti g sana ngan orang yang tersayang.ada ke?ada..simpan duluuuu..


No comments: